Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Ξεκινάμε !

Με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση εγκαινιάζουμε το Newsletter της «Πιστοποίησης LEADER 100» που θα παραλαμβάνεται στο inbox σας κάθε εβδομάδα με Θέματα, Ειδήσεις και Άρθρα που αφορούν στην δουλειά σας, που ταυτόχρονα είναι και δουλειά μας.
Η επικοινωνία μας μπορεί να είναι αμφίδρομη. Στείλτε μας ό,τι νομίζετε πως θα είναι χρήσιμο και για τους άλλους συναδέλφους σας , ιδιοκτήτες φροντιστηρίου, για να το δημοσιεύσουμε και έτσι να ωφεληθούν όλοι.
Ξεκινάμε λοιπόν και σας περιμένουμε μαζί μας.


Τι κάνει ένα φροντιστήριο μεγάλο και οικονομικά υγιές ;

Μήπως είναι η πτώση των διδάκτρων; Όχι ! Μήπως είναι οι μεγάλες εκπτώσεις για να «χτυπήσουμε» τον απέναντι ανταγωνιστή;  Όχι !  Μήπως είναι τα δώρα, τα μικρά τμήματα, οι συνεχείς εξετάσεις, τα επιπλέον δωρεάν μαθήματα ή άλλες παροχές ; Όχι !
Εκείνο που κάνει ένα φροντιστήριο μεγάλο, είναι το ενδιαφέρον που δείχνει στον μαθητή και τον γονέα του. Είναι εκείνο που τους προσφέρει κάθε χρόνο και  καλύτερα τις ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες και κυρίως εκείνο που τις αυξάνει, πάντα προς την κατεύθυνση της επιτυχίας των μαθητών στις εξετάσεις.
Είναι εκείνο που δεν βλέπει τον μαθητή σαν λεφτά,  ούτε εκείνο που προσπαθεί να μειώσει αποσπασματικά και μεμονωμένα τα έξοδα του (εκτός από το ενοίκιο, που σίγουρα λόγω κρίσης έχει γίνει αντικείμενο διαπραγμάτευσης από όλους).
Η υγιής επιχείρηση είναι υγιής, όταν αυξάνει τα έσοδα και όχι όταν μειώσει τα έξοδα. Εμείς δεν θα σας προτείνουμε καμία μείωση στα έξοδα. Πάντα θα σας προτείνουμε πώς να αυξήσετε τα έσοδα.
Η πρώτη μέθοδος οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στο κλείσιμο. Η δεύτερη μέθοδος οδηγεί ομοίως με μαθηματική ακρίβεια στην ανάπτυξη ποσοτικά και ποιοτικά.


Σε ποιού τα χέρια βρίσκεται το φροντιστήριο σας ;

Δεν ξέρω αν το έχετε σκεφτεί ή όχι, αλλά κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό, το φροντιστήριο σας βρίσκεται στα χέρια εκείνων που έρχονται σε καθημερινή και άμεση επαφή με τους πελάτες σας, δηλαδή με τους μαθητές και τους γονείς τους.
Είναι προφανές λοιπόν πως βρίσκεται στα χέρια των καθηγητών σας!
Αυτό σημαίνει πως τους καθηγητές σας πρέπει να τους έχετε εξαιρετικά ευχαριστημένους από την συνεργασία και ταυτόχρονα να τους ζητάτε όλο και μεγαλύτερη προσπάθεια για καλύτερο αποτέλεσμα, καλύτερη ποιότητα μαθήματος, εκπαίδευση με ενθάρρυνση, διαπαιδαγώγηση των μαθητών, προβολή και προώθηση του φροντιστηρίου, δημιουργία εμπιστοσύνης για την ποιότητα του,  έμπρακτο ενδιαφέρον, εμπλουτισμό της δουλειάς του με όλα εκείνα που σας προτείνουμε κατά καιρούς και όχι μόνο ακαδημαϊκό μάθημα.
Τους καθηγητές λοιπόν και «τα μάτια σας» αλλά και απαιτήσεις από αυτούς!


Μήπως προσφέρετε «επιφανειακές υπηρεσίες»;

Ποιες είναι αυτές; Είναι εκείνες που έχουν ελκυστικό όνομα μεν, αλλά που αγγίζουν μόνο επιφανειακά το θέμα που προσφέρουν.  Μια απλή ομιλία στους μαθητές για τους στόχους διάρκειας μιας ώρας, μια ομιλία στους γονείς για ψυχολογικά θέματα με οδηγίες, μια παρουσίαση τον χρόνο για ένα εκπαιδευτικό θέμα κλπ. δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα.
Αν θέλετε να είστε αποδοτικοί σε αυτό που προσφέρετε στους μαθητές και τους γονείς τους, θα πρέπει να διαθέτετε διαφόρων ειδών υλικά που θα τους παραδώσετε, συστηματική και τακτική επικοινωνία για το θέμα, συνεχή υποστήριξη μετά από την επικοινωνία, μόνιμη βοήθεια μέχρι την τελική επιτυχία.
Μην ξοδεύετε χρήματα για υπηρεσίες με βαρύγδουπο όνομα, αλλά χωρίς συνέχεια, περιεχόμενο και επίδραση, γιατί οι πελάτες πολύ σύντομα θα το καταλάβουν και δεν θα συμμετέχουν.


Ο «αυτόματος πιλότος»

Η δουλειά της επιχείρησης «φροντιστήριο» έχει πολλές ιδιαιτερότητες, τις οποίες θα σχολιάσουμε μία – μία και βεβαίως θα σας προσφέρουμε ιδέες κα πρακτικές για να τις αξιοποιήσετε και να τις μετατρέψετε σε πλεονέκτημα.
Μία από αυτές είναι το γεγονός πώς όλος ο ετήσιος τζίρος σας, «κλείνεται» μέσα σε έναν μήνα, τον Σεπτέμβριο. Μετά, βάζετε την επιχείρηση σε «αυτόματο πιλότο» δηλαδή, απλά αφήνετε να εξελιχθεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, περιμένοντας τον επόμενο Σεπτέμβριο.
Βέβαια, από ότι μου λέτε πολλοί, έχετε καταλάβει πως δεν αρκεί να τρέχετε την τελευταία στιγμή για να κάνετε εγγραφές, αλλά πρέπει να τις κάνετε καθόλη την διάρκεια του έτους. Όμως, αυτό χρειάζεται σύστημα, πολύ δελεαστική πρόταση και πολλές δυναμικές ενέργειες προς την αγορά.
Πολύ σύντομα θα σας κάνουμε προτάσεις και γιαυτά τα θέματα.


Παρατήρηση :  Η επικοινωνία μας δεν είναι υποχρεωτική

Ο Πρόεδρος του ΣΕΦΑ και Γ.Γ. του ΔΣ της ΟΕΦΕ κ. Γ. Βαφειαδάκης, σε μια επικοινωνία που είχαμε, με ενημέρωσε πως δέχεται παράπονα από κάποια μέλη, για την αποστολή emails από μας, κάτι το οποίο, μόνο ενοχλητικό δεν θέλουμε να είναι!
Όπως γνωρίζετε, μπορείτε να απαντήσετε με το μήνυμα «ΔΙΑΓΡΑΦΗ» για να σας διαγράψουμε από την λίστα ή να βάλετε φραγή στα μηνύματα σας για να διαγράφονται αμέσως.
Επίσης, αν αναρωτιέστε, πού βρήκαμε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, σας ενημερώνω πως υπάρχει στο site της ΟΕΦΕ, από όπου και την αντιγράψαμε.


Βασική Πεποίθηση «Πιστοποίησης LEADER 100»

Ο πυρήνας της δουλειάς μας είναι η πεποίθηση πως οι μαθητές χρειάζονται «ενθάρρυνση»  για την επιτυχία τους στις εξετάσεις όπως: η παρακολούθηση του μαθήματος, η μελέτη στο σπίτι, η τοποθέτηση και επίτευξη στόχου, η αντιμετώπιση της αποτυχίας, ο χειρισμός των αρνητικών συναισθημάτων και μια σειρά άλλες δραστηριότητες.
Όλες οι άλλες μέθοδοι είναι πιεστικές, αυταρχικές και υποτιμητικές και γιαυτό μόνο αντίδραση δημιουργούν στους μαθητές, που τελικά τους εμποδίζει στην επιτυχία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου