Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Ο φροντιστής που θα τολμήσει, θα μείνει για πάντα στον χώρο !

Τα μηνύματα έρχονται από παντού! Το φροντιστήριο είναι μια «επιχείρηση» και πρέπει να δουλέψει ως «επιχείρηση» και όχι ως ερασιτεχνική δραστηριότητα. Όμως, ταυτόχρονα,  δεν πρέπει να περιοριστεί μόνο σε ενέργειες όπως η οργάνωση των λογιστικών υποχρεώσεων, μια υποτυπώδης ενημέρωση της αγοράς και μια επιφανειακή ενημέρωση της γραμματείας για το πώς να χαμογελά και να υποδέχεται τους γονείς στο φροντιστήριο.
Η επιχειρηματική λειτουργία, απαιτεί ενέργειες marketing σε όλα τα επίπεδα όπως :
·         Στο πακέτο των υπηρεσιών που προσφέρει το φροντιστήριο,
·         Στο πρόγραμμα ενεργειών προς την τοπική κοινωνία,
·     Στην ικανοποίηση των αναγκών όλης της οικογένειας πρακτικά και άμεσα,
·     Στην ενίσχυση της διδασκαλίας με ψυχολογία και τις αρχές του σύγχρονου management,
·    Στην σωστή διαμόρφωση τιμολογιακής και πιστωτικής πολιτικής,
·         Στην διαφοροποίηση και την συνεχή ανάπτυξη,
·         Στην συνεχή βελτίωση όλων των υπηρεσιών.

Μια επιχείρηση που αρκείται να περιμένει τον πελάτη να την πλησιάσει για να αγοράσει, δεν έχει μέλλον στο σημερινό περιβάλλον. Ένας φροντιστής που προτιμά να κάνει μάθημα για να γλυτώσει κάποια ευρώ που θα έδινε σε έναν καθηγητή δεν θα γίνει ποτέ «επιχειρηματίας». Εκείνος που βλέπει τους καθηγητές του ως αναλώσιμους, ως εργάτες του και το μυαλό του είναι πώς θα τους κόψει ένα ευρώ από το ωρομίσθιο, δεν μπορεί να μείνει στην αγορά. Εκείνος ο φροντιστής που περιορίζεται να κάνει ό,τι και ο απέναντι συνάδελφος του, δεν θα ξεχωρίσει ποτέ και δεν θα προσελκύσει νέους πελάτες για να μεγαλώσει την επιχείρηση του.

Ο φροντιστής σήμερα πρέπει να τολμήσει. Να μειώσει τις ώρες διδασκαλίας και να ασχοληθεί με το φροντιστήριο και όχι να το αφήνει σε μια part timer γραμματέα που διεκπεραιώνει μόνο τις διαδικασίες.

Πρέπει να τολμήσει και να μεγαλώσει το «πακέτο» των υπηρεσιών του, να ανακαλύψει και να ικανοποιήσει περισσότερες ανάγκες των μαθητών του, αλλά και των γονέων του, αν θέλει να υποστηρίζει πως «φροντίζει» όλη την οικογένεια.

Ο φροντιστής που θα τολμήσει να κάνει marketing κανονικό και όχι ερασιτεχνικό με αυτοσχεδιασμούς και σπασμωδικές ενέργειες (όπως για παράδειγμα το σκότωμα των τιμών), που θα ξεκινήσει να το μάθει, που θα συμβουλευτεί τον ειδικό στο θέμα, είναι εκείνος που θα προχωρήσει και θα μείνει στην αγορά της φροντιστηριακής εκπαίδευσης.

Ο φροντιστής που θα αποκτήσει άλλη «ταυτότητα» και θα «αυτοπροσδιοριστεί» καλύτερα από ένα «αναγκαίο κακό» και από «συμπλήρωμα του δημόσιου σχολείου» και του εκπαιδευτικού συστήματος, θα ξεφύγει από την μάζα των φροντιστηρίων που απλά βλέπουν τα έσοδα να μειώνονται, τα έξοδα και τα υπόλοιπα των πελατών να αυξάνονται και καταλήγουν να βγάζουν ένα «καλό μεροκάματο καθηγητή».

Το πακέτο marketing LEADER 100 ΦΜΕ, υποστηρίζει μόνο τους φροντιστές που τολμούν, που «επιχειρούν» και γιαυτό πάνε μπροστά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου