Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Δωρεάν Επιχειρηματικές Υπηρεσίες

Επιπλέον λοιπόν, από τις συγκεκριμένες υπηρεσίες για την ανάπτυξη του του κέντρου σας, που περιλαμβάνει η συνεργασία μας, θα έχετε στην διάθεση σας και τα εξής :

1.      Εμένα προσωπικά, ως μόνιμο Επιχειρηματικό Σύμβουλο, για να συζητάτε μαζί μου κάθε επιχειρηματικό θέμα, που έχει σχέση με την δουλειά σας και να παίρνετε ιδέες, πρακτικές, τεχνικές και γενικά συμβουλές που έχετε ανάγκη.
2.      Εμένα προσωπικά, ως μόνιμο Σύμβουλο Διαπαιδαγώγησης, αν έχετε παιδιά και χρειάζεστε να αντιμετωπίσετε δύσκολες καταστάσεις στο μεγάλωμα τους.
3.      «Υψηλή επίβλεψη» των ενεργειών του προγράμματος που σας έχω προτείνει και έχετε δεχθεί, με στόχο την αντιμετώπιση καθυστερήσεων, αναβολών κλπ.
4.      Μόνιμη πληροφόρηση με θέματα της αγοράς, που έχουν σχέση με την δουλειά σας και ανήκουν σε τομείς : τεχνολογίας, εργαλείων για την καλύτερη λειτουργία της επιχείρησης, προσωπικής σας ενημέρωσης και εκπαίδευσης κλπ.
5.      Την ομάδα συμβούλων μας, για την εξυπηρέτηση αναγκών που σας εκφράζουν οι γονείς-πελάτες σας και οι οποίες βρίσκονται μέσα στις ειδικότητες μας (αλλιώς, σας παραπέμπουμε σε δικούς μας εξωτερικούς συνεργάτες με την ειδικότητα που θέλετε).
6.      Αποστολή άρθρων, σημειώσεων, τμημάτων από βιβλία μου και κάθε νέα διαδικασία που σχεδιάζω για άλλες περιπτώσεις πελατών.
7.      Άμεση διαθεσιμότητα και απάντηση εκ μέρους μου, μέσω τηλεφώνου, email ή Skype.
8.      Ενημέρωση σας και προτάσεις για την αξιοποίηση του Internet γενικώς στην επιχειρηματική σας δραστηριότητα, που προκύπτουν καθημερινά με την εξέλιξη της τεχνολογίας.
9.      Προτάσεις για ενέργειες και τεχνικές Time Management, όποτε χρειαστείτε, ώστε να αξιοποιήσετε καλύτερα τον χρόνο σας στην καθημερινή δουλειά σας.
10.   Σύσταση συνεργαζόμενων με εμάς επιχειρήσεων, που παρέχουν προϊόντα και υπηρεσίες, που μπορούν να συμβάλλουν στην βελτίωση και ανάπτυξη της επιχείρησης σας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου