Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Πρόταση Εκπαίδευσης σε Συλλόγους ΟΕΦΕ

«Πιστοποίηση LEADER 100»

Ομάδα Φροντιστηρίων Κοινωνικής Ευθύνης και Προσφοράς

27 Ιανουαρίου 2014  

Αγαπητέ κύριε Πρόεδρε του Συλλόγου Φροντιστών Μέσης Εκπαίδευσης,

Λέγομαι Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος, είμαι Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, Συγγραφέας και Ομιλητής, εδώ και 25 χρόνια, προσφέροντας τις υπηρεσίες μου στις ελληνικές επιχειρήσεις (www.pregoukos.gr, www.e-seminars.com.gr ).

Τα τελευταία χρόνια, συνεργάζομαι με ΦΜΕ προσφέροντας υπηρεσίες Marketing για την ανάπτυξης τους με συνεχή αύξηση των εγγραφών τους και αυξανόμενη κερδοφορία, ιδιαίτερα μέσα στην γνωστή κρίση που καλούνται να λειτουργήσουν.

Ειδικότερα από την φετινή χρονιά, έχω ξεκινήσει την δημιουργία της «Ομάδας Φροντιστηρίων Κοινωνικής Ευθύνης και Προσφοράς» δίνοντας σε επιλεγμένα φροντιστήρια την «Πιστοποίηση LEADER 100» που έχω δημιουργήσει και για την οποία λαμβάνετε συχνά μηνύματα μου. Πρόκειται για το όραμα μου να υποστηρίξω για τα επόμενα χρόνια,  όσα ΦΜΕ επιθυμούν να σταματήσουν να είναι ένα κλασσικό και παραδοσιακό φροντιστήριο, ένα «αναγκαίο κακό» ή «παραπαιδεία» στην συνείδηση της κοινωνίας και να εξελιχθούν σε μια εκπαιδευτική μονάδα με κοινωνική ευθύνη και ευαισθησίας.

Αυτό το όραμα επιδιώκω να πραγματοποιήσω εκπαιδεύοντας και υποστηρίζοντας : 

·       τους γονείς στην Τέχνη της Διαπαιδαγώγησης και υποστήριξης της μελέτης των παιδιών τους στο σπίτι,
·       τους καθηγητές στην Τέχνη της Ενθάρρυνσης και της Τοποθέτησης Στόχων, ώστε να τις εισάγουν στον τρόπο διδασκαλίας, παρακολούθησης και ενημέρωσης για την πορεία των μαθητών, και
·       τον ίδιο τον ιδιοκτήτη του ΦΜΕ, στην αύξηση των εγγραφών, στην είσπραξή όλων των υπολοίπων και στην υλοποίηση ενός marketing plan στην τοπική αγορά, με στόχο την συνεχή ανάπτυξη τους.

Για την ισότιμη, δίκαιη και συνολική ενημέρωση των μελών σας, σχετικά με την προσπάθεια μου αυτή και για να αποκτήσουν την δυνατότητα να την αξιολογήσουν και να αποφασίσουν αν θέλουν να ανήκουν στην Ομάδα μας, προτείνω τα εξής :

Την οργάνωση και υλοποίηση ενός Σεμιναρίου Επιχειρηματικότητας ΦΜΕ, με θέματα που άπτονται του επιχειρηματικού ρόλου του ιδιοκτήτη και με ανάλυση της Πιστοποίησης LEADER 100, διάρκειας από 2 έως 4 ώρες, στα γραφεία σας, σε μέρα και ώρες που θα καθορίσετε εσείς, ώστε να συμμετάσχουν όσο γίνεται περισσότερα μέλη σας.


Το σεμινάριο μπορεί να γίνει με την προσωπική μου παρουσία σε δική σας αίθουσα (για την περιφέρεια εφόσον καλυφθούν πλήρως τα έξοδα μεταφοράς και διαμονής μου στην πόλη σας) ή μέσω Skype πιο εύκολα και πιο άμεσα και δεν θα έχει κανένα απολύτως κόστος για εσάς, ενώ η συμμετοχή των μελών σας θα είναι πλήρως ελεύθερη.  

Οι συμμετέχοντες θα πάρουν όλοι μέσω email τις σημειώσεις του σεμιναρίου, καθώς και μια ολοκληρωμένη πρόταση συνεργασίας με την συμμετοχή τους στην Ομάδα μας, ενώ για τα επιχειρηματικά θέματα θα υπάρχει απεριόριστη υποστήριξη ανεξάρτητα  από την μορφή της συνεργασίας που θα αποκτήσουμε.


Εύχομαι να κάνετε δεκτή αυτή την προσφορά μου, ώστε να έρθουν όλα τα μέλη σας σε επαφή με τους σύγχρονους και αποτελεσματικούς τρόπους άσκησης της επιχειρηματικότητας, με το ενδιαφέρον στραμμένο σε όλους τους παράγοντες που συντελούν στην επιτυχία των μαθητών στις εξετάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου