Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Αγαπητέ κύριε Χατζητέγα,

Μόλις σήμερα ανακάλυψα την αναφορά σας στο όνομα μου, διαβάζοντας τα πολύ ενδιαφέροντα σημειώματα στο blog σας. Η αφορμή της ανάγνωσης τους ήταν η «παραίτηση» σας από το Δ.Σ. του ΟΕΦΕ, που με παρακίνησε να ανατρέξω σε παλαιότερα γραφόμενα σας.
Αρχικά έρχομαι να συμφωνήσω μαζί σας πως ό,τι απευθύνεται προς τα φροντιστήρια και προέρχεται από ιδιώτες ή ομίλους που δεν ελέγχεται συνδικαλιστικά, αυτόματα συνιστούν έναν αόρατο κίνδυνο, αλλά για ποιόν άραγε; Για τα μέλη του ΟΕΦΕ μήπως;  Για τον ίδιο τον ΟΕΦΕ ως εξουσία ίσως;  Για το «συνδικαλιστικό κίνημα» των φροντιστηρίων άραγε; Ή μήπως για όλα μαζί ;  Θλιβερά κατάλοιπα της ιδέας και πράξης του συνδικαλισμού, μετά την μεταπολίτευση.  Αλλά και έτσι να συνέβαινε μάλλον θα ήταν καλύτερα.  Γιατί τα χειρότερα είναι πως εδώ, δεν βλάπτονται μόνο «συνδικαλιστικά» συμφέροντα, αλλά και επιχειρηματικά!  Ναι, επιχειρηματικά που ξεπηδούν μέσα από τον ίδιο τον συνδικαλισμό ! 
Ας μην γελιόμαστε! Δεν υπάρχει θέση, κίνηση, άποψη, δράση ενός συνδικαλιστικού οργάνου, σε οποιονδήποτε χώρο, που να μην εκπορεύεται από οικονομικά συμφέροντα και δυστυχώς όχι μόνο του κλάδου, αλλά και συγκεκριμένων μελών του και τις περισσότερες φορές, μελών της ηγεσίας του.  Τώρα πλέον το ξέρουν και οι πέτρες.

Η εκστρατεία μου για την αναβάθμιση της έννοιας και λειτουργίας του ιδιωτικού φροντιστηρίου έχει ξεκινήσει και δεν θα κάνει πίσω με τίποτα! Για μένα είναι ξεκαθαρισμένοι οι ρόλοι και του φροντιστηρίου και του δημόσιου σχολείου και του κοινωνικού φροντιστηρίου και των ιδιαιτέρων και όλων εκείνων που βρίσκονται σε αυτή την αγορά.  Δεν είμαι συνδικαλιστής, δεν είμαι εκπαιδευτικός, αλλά Σύμβουλος Επιχειρήσεων και η ματιά μου είναι τελείως επαγγελματική με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας.
Ο στόχος μου δεν είναι να «πουλήσω» μερικά πακέτα των υπηρεσιών μου σε απελπισμένους φροντιστές που είναι έτοιμοι να κλείσουν ή φοβούνται τον ανταγωνισμό ή δεν ξέρουν τι άλλο να κάνουν.  Γιαυτό και δέχομαι στην «Ομάδα Φροντιστηρίων Κοινωνικής Ευθύνης και Προσφοράς»  την συμμετοχή κάποιου φροντιστή μόνο, με τον οποίο αποδεδειγμένα έχουμε το ίδιο όραμα, τον ίδιο στρατηγικό στόχο, τις ίδιες προδιαγραφές ποιότητας.  Και το κάνω με όλους τους «τύπους»! Πρώτα ενημερώνω τους πάντες σε μια περιοχή πως θα δώσω μια αποκλειστικότητα, μετά την προτείνω σε όλους και τέλος προσφέρω την  «Πιστοποίηση LEADER 100» στον κατάλληλο που θα εγκρίνω.
Η συνεργασία είναι αυστηρά επαγγελματική, δεν έχει καμία σχέση με τον συνδικαλισμό ή το εκπαιδευτικό αντικείμενο και τα σχετικά με αυτό. Δεν προτίθεμαι να δημιουργήσω αλυσίδα franchise, δεν πρόκειται να δημιουργήσω ένα ή περισσότερα φροντιστήρια, δεν πρόκειται να κάνω σύλλογο ή … κόμμα φροντιστών!
Δημιουργώ όμως αυτή την «Ομάδα» γιατί πιστεύω στην δυναμική της έννοιας και γιατί πολλά μυαλά είναι πάντα καλύτερα από ένα, όταν μάλιστα έχουν την κατάλληλη επικοινωνία και αλληλεπίδραση, με κανόνες δεοντολογίας και καθαρούς όρους συνεργασίας, αφού δεν είναι ανταγωνιστές μεταξύ τους σε καμία περίπτωση.
Με την έννοια αυτή, θα συνεχίσω την επικοινωνία μου με τα φροντιστήρια όλης της χώρας, μέσα από χρηστικά κείμενα και όχι απλά διαφημιστικές εκστρατείες.

Οφείλω βεβαίως να σας ευχαριστήσω θερμά για την θετική στάση σας απέναντι στην προσπάθεια μου.
Απαντώ ακόμη, με αφορμή την εύστοχη παρατήρηση σας περί «επιτηδευμένης αφελούς απορίας» εκείνων που ενοχλούνται από τις αποστολές μου, πού βρήκα τα emails των μελών. Μα, είναι όλα αναρτημένα στο site της ΟΕΦΕ! Συνεπώς, καμία «συνομωσία» δεν υπάρχει πίσω από αυτό. Μάλιστα τους έχω δώσει και οδηγίες πώς να διαγράφουν αυτόματα τα mails που στέλνω, αν δεν θέλουν να ζητήσουν την διαγραφή τους, γιατί στην ουσία, ντρέπονται.
Επίσης, οφείλω  να σας ευχαριστήσω θερμά για την προώθηση της ιδέας μου προς την κεντρική σας διοίκηση και να σας ενημερώσω, ότι έχω κάνει επίσημη πρόταση συνεργασίας στον κ. Πουκαμισά και μάλιστα δύο φορές με απόσταση κάποιων μηνών. Ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση, ούτε καν αρνητική.
Η «Ομάδα» την οποία δημιουργώ, σε καμία περίπτωση δεν είναι ανταγωνιστική στην όποια αλυσίδα franchise ή σε άλλους άτυπους ομίλους και συνεργασίες φροντιστηρίων που υπάρχουν και που αποδεικνύουν πως η ανάγκη του «ανήκειν» σε μια ομάδα, είναι εξαιρετικά ισχυρή.  Ένα φροντιστήριο μπορεί να συμμετέχει όπου θέλει, γιατί το πακέτο των υπηρεσιών που προσφέρω είναι κάτι επιπλέον, ενισχυτικό και κινείται στο πεδίο του marketing και μάλιστα στα ιδιαίτερα εκείνα σημεία που δεν ασχολείται κανείς μέχρι σήμερα.
Το φροντιστήριο που θα γίνει μέλος, δεν θα εμποδίζεται στην συμμετοχή του, όπου θέλει να συμμετέχει.

Τέλος, επειδή εκτιμώ ιδιαίτερα τις ιδέες σας, μέσα από τα σημειώματα που αναρτάτε στο blog σας, από την μεριά μου σας δηλώνω πως είμαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε συζήτηση επάνω στα θέματα που μας απασχολούν, χωρίς δεσμεύσεις ή άλλα «ταπεινά ελατήρια». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου