Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Μετά τον χαιρετισμό, την υποδοχή και μια μικρή συζήτηση απαραιτήτως κάντε Διερεύνηση Αναγκών, κάνοντας ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ερωτήσεις όπως:

·        Τι περιμένετε από το φροντιστήριο που θα πάτε το παιδί σας ;
·        Με τι  κριτήριο θα το επιλέξετε ;
·        Χρειάζεστε άλλες υπηρεσίες πέραν του καλού μαθήματος ;
·        Έχετε κάποιες ειδικές απαιτήσεις από εμάς σε σχέση με το παιδί σας ;
·        Θέλετε πραγματικά να πετύχει το παιδί σας ή απλά το πάτε φροντιστήριο για να κάνετε το «γονεϊκό καθήκον» και να έχετε ήσυχη την συνείδηση σας ;

Με βάση τις απαντήσεις του γονέα, ρίχνετε το βάρος εκεί που δήλωσε πως έχει μεγαλύτερη ανάγκη.
Το σενάριο που ακολουθεί είναι γενικό, για όλες τις περιπτώσεις. Εσείς θα πρέπει να το εξειδικεύσετε και να το επικεντρώστε εκεί που ο γονέας (και ο μαθητής) δίνει ιδιαίτερη έμφαση. Όμως, ο κορμός του σεναρίου θα πρέπει να είναι ο ακόλουθος, για να έχετε επιτυχία.
Ιδιαίτερο σημείο : ακόμη και αν ο γονέας το πρώτο που ρωτήσει είναι η τιμή, ακόμη και αν προσπαθεί να σας φοβήσει αναφέροντας άλλους που έχουν ρίξει τα δίδακτρα, εσείς θα επιμείνετε στην δική σας προσέγγιση και θα πείτε τα δικά σας λόγια.

«Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες που μου δώσατε, που δείχνουν πως ξέρετε τι ζητάτε και έχετε υπεύθυνη στάση απέναντι στο θέμα «φροντιστήριο».
Η δική μας προσέγγιση είναι διαφορετική από τα άλλα φροντιστήρια. Συγκεκριμένα :
·        Δεν περιοριζόμαστε μόνο σε ένα καλό μάθημα, που βεβαίως είναι ήδη το καλύτερο στον χώρο μας, αλλά θέλουμε να έχετε απαιτήσεις, όσο γίνεται πιο πολλές,
·        Δεν έχουμε απλώς καθηγητές (φθηνούς που σημαίνει και χαμηλής αποδοτικότητας στην διδασκαλία), αλλά καθηγητές που τους εκπαιδεύουμε κάθε χρόνο και στο γνωστικό αντικείμενο και στους τρόπους διδασκαλίας, αλλά και στην ψυχολογία του παιδιού, ώστε να διαμορφώνει προσωπικότητες ταυτόχρονα, να βοηθάει ψυχολογικά τους μαθητές να ξεπερνάνε τις δυσκολίες.
Επίσης οι δικοί μας καθηγητές, ξέρουν καλύτερα από κάθε άλλον πώς να βάζουν στόχους με κάθε έναν μαθητή ξεχωριστά.
Ξέρουν πώς να παρακινούν τους μαθητές στην μάθηση, μέσω της Ενθάρρυνσης που τους διδάσκουμε,
Τους έχουμε υποδείξει έναν ιδιαίτερο τρόπο παρουσίασης της προόδου του μαθητή που κάνουμε δύο ή τρείς φορές τον χρόνο, έτσι ώστε και ο μαθητής αλλά και εσείς να έχετε μια συγκεκριμένη και πλήρη εικόνα. Δεν χρησιμοποιούμε αοριστίες του είδους «καλά πάει» , «να προσπαθήσει περισσότερο» κλπ.
·        Δεν έχουν απλά ένα πρόγραμμα μαθημάτων, αλλά ένα ολόκληρο εκπαιδευτικό σύστημα, που περιλαμβάνει εκτός από το μάθημα, ενισχυτική διδασκαλία, προσομοίωση εξετάσεων, συνεχή τεστ για να μαθαίνει ο μαθητής στο σημείο που βρίσκεται και γενικά το παιδί σας θα έχει προετοιμαστεί πλήρως για τις εξετάσεις, γιατί θα έχει γνωρίσει ακριβώς το ίδιο κλίμα και τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει όταν θα δώσει τις εξετάσεις.
·        Εκτός από την διδασκαλία των μαθημάτων, υποστηρίζουμε ψυχολογικά το παιδί σας, σε θέματα όπως «διαχείριση του άγχους», «αντιμετώπιση της αποτυχίας» και άλλα, που είναι ενισχυτικά της κεντρικής προσπάθειας που κάνει.
·        Υποστηρίζουμε και εσάς στην προσπάθεια σας να το βοηθήσετε να μελετάει στο σπίτι, με την Σχολή Γονέων που έχουμε δημιουργήσει με συχνά μαθήματα από ειδικό και όχι μια ομιλία τον χρόνο και τίποτα άλλο, με δυνατότητα επικοινωνίας κατευθείαν με τον ειδικό, για να δείτε μαζί του ιδιαίτερα θέματα,
·        Κάνουμε ειδικό τεστ Αυτογνωσίας και Αυτοπεποίθησης στους μαθητές για να δούμε το επίπεδο θάρρους που διαθέτουν και ποιοι είναι οι φόβοι τους, που τους κρατάνε πίσω. Το τεστ αυτό δίνει συγκεκριμένες οδηγίες στον μαθητή, σε εσάς τον γονέα και στους καθηγητές, ώστε όλοι μαζί να δουλέψουμε για την επιτυχία του στις εξετάσεις,
·        Προτείνουμε και σε εσάς τεστ Αυτογνωσίας στην Διαπαιδαγώγηση, για να διαπιστώσετε σε ποια σημεία πρέπει να βελτιώσετε την σχέση με το παιδί σας, την διαπαιδαγώγηση που ασκείτε, αφού όπως γνωρίζετε «γονείς δεν γεννιόμαστε, αλλά γινόμαστε»,
·        Σας προσφέρουμε επίσης σεμινάρια στο Internet που μπορείτε να βλέπετε όποτε και όσες φορές θέλετε, με σχετικά θέματα που θα σας βοηθήσουν εξαιρετικά,
·        Βεβαίως κάνουμε τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο παιδί, αν το θέλετε, για να διαπιστώσουμε τις τάσεις και τα ενδιαφέροντα του, ώστε να κάνει σωστή επιλογή σχολών,
Και γενικά, αγκαλιάζουμε όλη την οικογένεια σας ώστε να υποστηρίξετε με τον καλύτερο τρόπο το παιδί σας.
Εσείς, το παιδί και το φροντιστήριο μας, αποτελούμε την ομάδα υποστήριξης του μαθητή και γιαυτό έχουμε τόσες επιτυχίες κάθε χρόνο.
Όπως βλέπετε, εμείς σας προσφέρουμε ένα ολόκληρο πακέτο υπηρεσιών, που δεν είναι λόγια αλλά έργα πραγματικά.
Δεν «πουλάμε» εκπαίδευση ρίχνοντας τις τιμές όπως γίνεται στην λαϊκή …
Δεν κάνουμε απλώς μάθημα, αλλά εκπαιδεύουμε και διαπαιδαγωγούμε το παιδί σας
Δεν κοιτάμε απλά να αποκτήσουμε μαθητές, αλλά να δημιουργήσουμε επιτυχημένους μαθητές,
Δεν προσβλέπουμε στο κέρδος, αλλά στα οφέλη που έχουμε μέσα από την ικανοποίηση των δικών σας αναγκών, και η διαφορά ανάμεσα τους είναι πολύ μεγάλη.
Μαζί μας δεν θα ανησυχήσετε ποτέ, δεν θα έχετε άγχος για το παιδί σας, δεν θα σας απασχολήσει το θέμα των εξετάσεων, γιατί το έχουμε αναλάβει εμείς, με όλη την ευθύνη.
Δεν θέλουμε να γραφτείτε για τα δώρα που σας δίνουμε, που είναι πολλά και μοναδικά και δεν θα βρείτε πουθενά αλλού (στην πράξη όμως, γιατί στα λόγια, όλοι θα σας πουν πως τα έχουν).
Θέλουμε να γραφτείτε γιατί αναγνωρίζετε όλα όσα σας προσφέρουμε και γιατί νοιώθετε πως αξίζει να μας εμπιστευθείτε.»
Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος και Συνεργάτες
LEADER 100 ΦΜΕ



ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

·        Η δουλειά μου είναι να προσφέρω ευημερία στους πελάτες μου( μαθητές και γονείς), ικανοποιώντας τις ανάγκες τους
·        Δουλεύω για τους πελάτες μου(μαθητές και γονείς)  και αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να δουλεύω για Τον φροντιστηριακό μου οργανισμό  και τον εαυτό μου
·        Δουλεύω για την χαρά της δημιουργίας, γιατί έτσι γίνομαι καλύτερος άνθρωπος και γιατί έτσι ανταποκρίνομαι στην βασική υποχρέωση να προσφέρω στην κοινωνία που ζω,
·        Θα συναντήσω τώρα τον πελάτη(γονέας) και θα τον ακούσω να ό,τι και να μου λέει στο 95% του διαθέσιμου χρόνου, ενώ εγώ θα μιλήσω μόνο στο 5% του χρόνου,
·        Ο πελάτης (γονέας) όσο μου μιλάει, «πουλάει στον εαυτό του» και γιαυτό δεν τον διακόπτω, αλλά τον παρακινώ να μιλάει όσο γίνεται περισσότερο,
·        Ξέρω πως η βάση της πώλησης εγγραφής  είναι η δημιουργία καλής σχέσης με τον πελάτη,
·        Η καλή σχέση με τον πελάτη μου(γονέα) θα δημιουργηθεί όταν τον σεβαστώ ως προσωπικότητα, του αφιερώσω τον χρόνο μου, δείξω ενδιαφέρον για τον ίδιο και την δουλειά του και όταν τον ενθαρρύνω σε ό,τι κάνει, για να νοιώσει καλά,
·        Δεν φοβάμαι μήπως «χάσω την πώληση-εγγραφή» γιατί δεν πηγαίνω στον πελάτη να του πάρω τα λεφτά του, αλλά να του δώσω τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα του δώσουν ό,τι χρειάζεται για να νοιώσει επαρκής και άξιος,
·        Γιαυτό και δεν προσπαθώ να του πουλήσω, αλλά να τον διευκολύνω να αγοράσει, αφού κανένας δεν θέλει να του πουλάνε,
·        Αισθάνομαι πως η πώληση έχει ήδη γίνει, πως ο πελάτης (γονέας) είναι θετικός απέναντι μου, αλλά απλώς πρέπει να κάνω μαζί του την πρακτική διαδικασία,
·        Αν ο πελάτης μου πει «όχι» δεν με απορρίπτει, αλλά μου λέει «όχι έτσι» ή «όχι τώρα», άρα αλλάζω τρόπο και επανέρχομαι,
·        Πιστεύω πως ο στόχος της δουλειά μου είναι «κανένας πελάτης χαμένος»,
·        Κάνω την καλύτερη δουλειά του κόσμου και γιαυτό είμαι ευτυχισμένος και κερδίζω χρήματα, όχι γιατί τα κυνηγάω, αλλά ως αποτέλεσμα της προσπάθειας μου να κάνω τους πελάτες μου ευτυχισμένους,
·        Τώρα θα δω τον πελάτη(γονέα) και θα ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ , με τον πελάτη( γονέα και μαθητή) πλήρως ικανοποιημένο και με εμένα ευτυχισμένο γιατί βοήθησα άλλον έναν άνθρωπο να είναι ευτυχισμένος.
·        Νοιώθω δυνατός, έχω θάρρος, δεν πιέζω τον πελάτη(γονέα), δεν προσπαθώ να τον πείσω, αλλά απλά τον ενθαρρύνω να αγοράσει, με την βοήθεια των προτάσεων μου.
·        Αγαπώ τον εαυτό μου, αγαπώ τον πελάτη, αγαπώ την δουλειά μου και γίνομαι συνέχεια καλύτερος άνθρωπος γιατί ενδιαφέρομαι να είμαι χρήσιμος στους πελάτες μου(γονείς και μαθητές).




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου