Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Ημερίδα Διδακτικής ΣΦΒΕ

Μια χαμένη ευκαιρία !

1η Δεκεμβρίου 2014
Αγαπητέ κύριε καθηγητή,
Μετά από απόρριψη από την Οργανωτική Επιτροπή της συμμετοχής μου  στην εκδήλωση του ΣΦΒΕ με θέμα την Διδακτική που έγινε στα Ιωάννινα,  δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να σας παρουσιάσω ζωντανά την εισήγηση μου με θέμα : «Διδασκαλία με Ενθάρρυνση» , ούτε να σας κάνω την προσφορά μου για την τελείως δωρεάν απόκτηση του δικαιώματος παρακολούθησης του στο Internet.
Σας επισυνάπτω σε ξεχωριστό αρχείο την πρόταση μου και σας παραθέτω την απάντηση του κου Ν. Ρουσάκη, για να βγάλετε τα συμπεράσματα σας και να δώσετε εσείς την δική σας εξήγηση, για ποιόν λόγο σας στέρησαν την εισήγηση μου για ένα θέμα που αφορά σε όλους τους καθηγητές, ανεξάρτητα από το μάθημα που κάνουν.
Αξιότιμε Κύριε,
μετά από εξέταση της αιτήσεως για παρουσίαση από εσάς του θέματος «Η Ενίσχυση της Διδασκαλίας με Ενθάρρυνση» στο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της Ο.Ε.Φ.Ε. (Ιωάννινα, 29 – 30 Νοεμβρίου) σας ανακοινώνουμε ότι η πρότασή σας και ειδικά το περιεχόμενο της εισηγήσεώς δεν συνάδουν με τους σκοπούς και τις ειδικές επιδιώξεις της συγκεκριμένης διοργάνωσης.
Πρόκειται για εξειδικευμένα σεμινάρια διδακτικής αναφορικά με τα διδακτικά αντικείμενα (Φιλολογικά, Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες) και μάλιστα στο Νέο Τύπο Σχολείου και Εξετάσεων.
Με εκτίμηση
Για την Επιτροπή Διοργάνωσης
Ρουσάκης Νικόλαος

Όπως θα διαπιστώσετε και εσείς, πρόκειται για μια «στενή», «παραδοσιακή» και εν τέλει «οπισθοδρομική» αντίληψη που ακόμη επικρατεί στην κοινότητα των καθηγητών, που δεν τους επιτρέπει να δουν πέρα από την «κλασσική διδασκαλία», ενώ ταυτόχρονα στερούν το δικαίωμα στα μέλη του συλλόγου να έρθουν σε επαφή με την καινούργια αντίληψη της διδασκαλίας, με την χρήση ψυχολογικών εργαλείων, που την κάνουν πιο αποδοτική και αποτελεσματική. Δυστυχώς, η «κιμωλία και ο μαυροπίνακας» ακόμη καλά κρατούν, στα μυαλά μερικών «καθηγητών» !
Επειδή αρνήθηκαν ακόμη και την προσφορά μου για δωρεάν παρακολούθηση του σεμιναρίου στο Internet, αναγκάζομαι να την κάνω μέσω της αλληλογραφίας που έχω μαζί σας, ώστε να επωφεληθείτε εσείς, έστω και αν δεν συμμετείχα στην εκδήλωση.

Όποιος λοιπόν από εσάς επιθυμεί να αποκτήσει τελείως δωρεάν τον κωδικό για την παρακολούθηση του σεμιναρίου “Διδασκαλία με Ενθάρρυνση», που έχω ανεβάσει ως Streaming Seminar στο Internet, παρακαλώ να απαντήσει σε αυτό το email, αναγράφοντας όνομα και ηλεκτρονική διεύθυνση στην οποία θα στείλω τον κωδικό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου