Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

ΠΡΌΤΑΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ

Αγαπητοί κύριοι καθηγητές,
Γνωρίζετε και νοιώθετε καθημερινά την αύξηση των παρανόμων ιδιαιτέρων μαθημάτων, που έχουν παρασύρει πολλούς γονείς και μαθητές να τα επιλέξουν, κυρίως λόγω της χαμηλής τιμής της ώρας διδασκαλίας.
Θα έχετε διαπιστώσει επίσης, πως δεν είναι δυνατόν να συνεχίσετε την μείωση των διδάκτρων πέραν του ορίου εκείνου που δεν παράγουν κέρδος για το φροντιστήριο σας, γιατί έτσι διακυβεύετε την υπόσταση σας.
Συνεπώς, χρειάζεται κάποιος τρόπος αντιμετώπισης, για να μην χάνετε πλέον μαθητές, από την προκατάληψη που έχουν οι γονείς τους, πως το ιδιαίτερο μάθημα είναι καλύτερο και φθηνότερο από το φροντιστηριακό.  Μην ψάχνετε για τεχνάσματα και τρυκ που θα ξεγελάσουν τους μαθητές και τους γονείς τους, μην ρίχνετε τις τιμές σας γιατί έτσι αδυνατίζετε την θέση σας στην αγορά και μην περιορίζεστε πλέον στην συνηθισμένη παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών, που κάνουν τους πελάτες σας να μην μπορούν να ξεχωρίσουν τα πλεονεκτήματα τους.
Η πρόταση μας βασίζεται στο ότι  πέρα από τις προσπάθειες που κάνετε, κυρίως νομικού χαρακτήρα, προκειμένου να αντιμετωπίσετε την μάστιγα των παρανόμων ιδιαιτέρων, χρειάζεται να «μεγαλώσετε και να επεκτείνετε»  το «πακέτο» των εκπαιδευτικών υπηρεσιών σας, με υπηρεσίες που δεν μπορεί να παραδώσει ο μεμονωμένος καθηγητής που κάνει ιδιαίτερο μάθημα.
Το «μεγάλωμα» πρέπει να γίνει με αύξηση των υπηρεσιών σας προς τους μαθητές με στόχο πάντα την επιτυχία στις εξετάσεις και η «επέκταση» πρέπει να γίνει και προς τους γονείς τους, με στόχο την καλύτερη υποστήριξη των παιδιών τους, αφού η τελική επιτυχία είναι αποτέλεσμα της ομάδας «μαθητής – γονέας – φροντιστήριο».
Τα πακέτα LEADER 100 ΦΜΕ και LINGUA 100 ΚΞΓ, σχεδιάστηκαν για να ικανοποιήσουν ακριβώς αυτές τις ανάγκες, «μεγαλώματος και επέκτασης» του «πακέτου» των υπηρεσιών που προσφέρει σήμερα το φροντιστήριο.
Με βάση λοιπόν αυτά, σας καλούμε σε μια «ολική» και «επιθετική» προσπάθεια όλων μαζί  των φροντιστηρίων – μελών σας, προκειμένου να κατανοήσουν οι γονείς πως το φροντιστήριο σήμερα :
·  Δεν είναι το «αναγκαίο κακό» στον στόχο των μαθητών για επιτυχία στις εξετάσεις,
·  Δεν είναι «παραπαιδεία» που υπάρχει επειδή είναι αδύνατο το δημόσιο σχολείο. 



Αλλά αντίθετα, το φροντιστήριο σήμερα είναι :
·  Η ικανή και αναγκαία συνθήκη,  που εξασφαλίζει την επιτυχία στις εξετάσεις,
·  Η μόνη πηγή πραγματικής και σε βάθος γνώσης των μαθημάτων, γνώσεις που είναι τελείως απαραίτητες για την επιτυχία της μετέπειτα φοίτησης στην σχολή επιλογής,
·  Το μόνο θετικό περιβάλλον για την ανάπτυξη του χαρακτήρα και της προσωπικότητας τους, με δεξιότητες των μαθητών, που θα τους είναι χρήσιμες σε όλη την ζωή τους,
·  Η μόνη θετική βοήθεια και συμπαράσταση προς τους γονείς των μαθητών, με εκπαίδευση, συμβουλευτική και ουσιαστική υποστήριξη για την αποτελεσματική συμβολή τους στην βοήθεια προς τα παιδιά τους ,
·  Ο μόνος εκπαιδευτικός χώρος που μπορούν μαθητές και γονείς να ολοκληρώσουν την απαραίτητη προετοιμασία για της εξετάσεις, σε γνωστικό και ψυχολογικό επίπεδο.
Κανείς μεμονωμένος καθηγητής δεν μπορεί να προσφέρει όλα αυτά τα οφέλη προς τους μαθητές και τους γονείς τους. Κανείς μεμονωμένος καθηγητής δεν μπορεί να ικανοποιήσει αυτές τις υψηλής έντασης ανάγκες σε γνωστικό και ψυχολογικό επίπεδο, γιατί απλούστατα δεν έχει τα μέσα, δεν μπορεί να δημιουργήσει το περιβάλλον και δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις.
Μπροστά στον «εκπαιδευτικό ογκόλιθο» του φροντιστηρίου που προσφέρει το πακέτο που σας προτείνουμε, στα μάτια των γονέων και των μαθητών, θα φαίνεται ως ένα στεγνό, περιορισμένο και ελλιπές τυπικό μάθημα, που θα γίνεται όλο και πιο κουραστικό, πιο ανιαρό και περισσότερο αποκρουστικό για τον μαθητή.  Γιαυτό και θα είναι όλο και πιο «ακριβό» για τις μειωμένες υπηρεσίες που προσφέρει, όσο φτηνή και να βάλουν την ώρα.
Απευθυνόμαστε λοιπό σε εσάς, γιατί η κίνηση πρέπει να γίνει συντονισμένα και οργανωμένα, ταυτόχρονα σε όλα τα φροντιστήρια της χώρας, που είναι μέλη σας.  Είναι καθήκον σας να βοηθήσετε τους γονείς να συνειδητοποιήσουν την λάθος επιλογή που κάνουν, όχι όμως τονίζοντας τα αρνητικά στοιχεία του ιδιαίτερου μαθήματος, αλλά προβάλλοντας νέα, περισσότερα και αποτελεσματικότερα μέσα με τα οποία εξοπλίζετε το φροντιστήριο, ώστε να γίνει αποδοτικότερη, χρησιμότερη και η πλέον οικονομικότερη λύση, ανεξάρτητα από το ύψος των διδάκτρων.
Σας καλούμε λοιπόν να «υιοθετήσετε» το πακέτο που σας προσφέρουμε,( όπως πολύ σωστά στο παρελθόν υιοθετήσατε την «Πιστοποίηση TUV» για την λειτουργία σας), για όλα τα φροντιστήρια, στο πλαίσιο της «οικονομίας κλίμακας», ώστε να έχουν όλα την δυνατότητα να το προμηθευτούν, σε μια ειδική προνομιακή αξία, ειδικά για τα μέλη της ΟΕΦΕ.
Σημαντική παρακίνηση για τα μέλη σας, θα είναι η προμήθεια και εγκατάσταση του πακέτου από τα μέλη του ΔΣ των κατά τόπους συλλόγων, που είναι “opinion leaders”  και ασκούν θετική «επίδραση γνώμης» για όλα τα μέλη σας.
Όπως έχετε διαπιστώσει, πρόκειται για την μεγαλύτερη, ισχυρότερη και επιβλητικότερη κίνηση που θα έχει γίνει ποτέ στην αγορά σας, προκειμένου η έννοια του «φροντιστηρίου» να αποκτήσει προστιθέμενες αξίες που δεν είχε μέχρι σήμερα και έτσι να αποκτήσει την θέση που του αξίζει, αποδεικνύοντας  πως είναι χρήσιμο και απαραίτητο στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην οικονομία γενικότερα. 
Μόνον έτσι , θα αποκτήσει την δυνατότητα να μειώσει στο ελάχιστο την ύπαρξη των παρανόμων ιδιαιτέρων, που λυμαίνονται την αγορά, αποπροσανατολίζοντας γονείς και μαθητές.
Εμείς, είμαστε αποφασισμένοι κάθε χρόνο να ενισχύουμε το «πακέτο»  των υπηρεσιών μας με όλο και νεώτερες, αποτελεσματικές και χρήσιμες υπηρεσίες, έτσι ώστε αυτή η «μεταμόρφωση» του φροντιστηρίου να γίνει μια μόνιμη και δυναμική κατάσταση, που να μην μπορεί κανείς να αμφισβητήσει ή να ανταγωνιστεί.
Η δήλωση που κάναμε πριν 4 χρόνια σχετικά με το όραμα που έχουμε για τα ΦΜΕ και ΚΞΓ, ισχύει σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά, αφού είδαμε πως μέχρι τώρα είχε μια σημαντική αποδοχή, από ιδιοκτήτες φροντιστηρίων που βλέπουν μπροστά, που θέλουν την εξέλιξη και την ανάπτυξη τους και που προγραμματίζουν την συνέχεια τους μέσω της επόμενης γενιάς, μέσω των παιδιών τους.

Ελπίζουμε να κάνετε δεκτή την πρόταση μας και να προχωρήσουμε άμεσα στα πρακτικά θέματα της παράδοσης της σε όλα τα μέλη της ΟΕΦΕ, προκειμένου να προλάβουμε τις εξελίξεις και να ανακτήσουμε τον χαμένο χρόνο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου