Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Η λήψη των αποφάσεων στο φροντιστήριο

Υπάρχει μια συνήθεια στους φροντιστές, που τους δημιουργεί μεγάλες δυσκολίες, όσον αφορά στην ανάπτυξη του φροντιστηρίου τους και βεβαίως στην αντιμετώπιση του ανταγωνισμού. Η συνήθεια αυτή είναι η «αναβλητικότητα» στην λήψη κάποιων αποφάσεων, που είναι κρίσιμες για την σωστή λειτουργία και την βελτίωση του φροντιστηρίου.
Πότε είναι οι εξετάσεις, πότε είναι οι γιορτές, πότε είναι οι διακοπές, πότε είναι οι ενημερώσεις των γονέων, πότε είναι άλλοι αστάθμητοι παράγοντες κλπ. και έτσι μένουν θέματα που δεν αξιολογούνται προκειμένου να λάβουν μια αρνητική ή θετική απάντηση.
Το πρόβλημα γίνεται μεγαλύτερο, επειδή η λειτουργία του φροντιστηρίου είναι «εποχιακή» δηλαδή, αν κάποιες ενέργειες δεν γίνουν την εποχή ή τις ημέρες που πρέπει, τότε μπορεί να χαθεί και ένας ολόκληρος χρόνος, από την απόδοση του.
Τα παραδείγματα είναι γνωστά και επαναλαμβανόμενα.
Για παράδειγμα, αν δεν βγει σωστό φυλλάδιο και δεν διανεμηθεί έγκαιρα πριν από τις εγγραφές του Σεπτεμβρίου, έχει χαθεί όλος ο χρόνος, από την άποψη του μεγαλύτερου ποσοστού εγγραφών για την τρέχουσα σχολική περίοδο.
Επίσης, αν δεν οργανωθούν και δεν λειτουργήσουν σωστά τα καλοκαιρινά τμήματα, ομοίως χάνονται για όλο τον χρόνο.
Το ίδιο συμβαίνει και με τα υπόλοιπα των μαθητών της Γ’ Λυκείου, που αφού δώσουν εξετάσεις μετά είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν για να πληρώσουν.
Μια άλλη πολύ ιδιαίτερη περίπτωση είναι τώρα κατά την διάρκεια των εξετάσεων. Αν δεν τους βοηθήσετε να αντιμετωπίσουν το άγχος των εξετάσεων, δεν θα το κάνετε ποτέ ξανά, γιατί σε λίγες ημέρες τελειώνουν.
Αυτά και άλλα παραδείγματα, οδηγούν στο συμπέρασμα πως όλοι σας, χρειάζεται να δώσετε μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην έγκαιρη λήψη των αποφάσεων, για να μην χάνετε χρόνο και χρήμα άδικα.
Αυτό που σας προτείνουμε αυτή την περίοδο, είναι η προετοιμασία τις την αύξηση των εγγραφών κατά τον Σεπτέμβριο, που αν δεν αποφασίσετε τώρα για τις κινήσεις που θα κάνετε, θα χάσετε άλλον έναν χρόνο, τρέχοντας να προλάβετε την τελευταία στιγμή αν εγγράψετε όσο μπορείτε περισσότερους νέους μαθητές.
Ο λόγος για τον οποίο σας στέλνουμε συνεχή αλληλογραφία, είναι για να σας προτείνουμε προϊόντα και υπηρεσίες που θα σας βοηθήσουν να υποστηρίξετε καλύτερα, σημαντικότερα και αποκλειστικά τους μαθητές και τους γονείς τους, που ταιριάζουν στην χρονική περίοδο που διανύουμε.  Ανεξάρτητα από το αν δεχθείτε τις δικές μας προτάσεις, αν αφήσετε τον  χρόνο να περάσει και να αποφασίσετε έγκαιρα να κάνετε κάτι, ουσιαστικά αφήνετε μια ευκαιρία να περάσει, που μπορούσε να σας ωφελήσει και να σας δυναμώσει σαν φροντιστήριο.
Αν έχετε δυσκολίες στην λήψη των αποφάσεων (ή γιατί η αναβλητικότητα είναι μεγάλη, ή γιατί είστε πολλοί μέτοχοι και δεν συμφωνείτε κλπ.) είμαστε στην διάθεση σας να σας υποστηρίξουμε για να «ξεμπλοκάρετε».

Το θέμα είναι να την εγκαταλείψετε ως λειτουργία και να την αντικαταστήσετε με την αποφασιστικότητα που πρέπει να δείξετε, ώστε να προχωρήσετε και να βελτιωθείτε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου